Reklama hotelu w internecie – ciekawy, beskidzki przykład

Promocja hotelu w internecie wcale nie jest zarezerwowana dla serwisów noclegowych czy dużych sieci hotelowych. Jest dostępna dla każdego obiektu. Świadczy o tym, między innymi, ciekawa kampania promocyjna hotelu, położonego w Beskidzie Śląskim. Internetowa reklama hotelu w internecie Biorąc pod uwagę różne kampanie reklamowe prowadzone...

482

Promocja hotelu w internecie wcale nie jest zarezerwowana dla serwisów noclegowych czy dużych sieci hotelowych. Jest dostępna dla każdego obiektu. Świadczy o tym, między innymi, ciekawa kampania promocyjna hotelu, położonego w Beskidzie Śląskim.

Internetowa reklama hotelu w internecie

Biorąc pod uwagę różne kampanie reklamowe prowadzone w okresie wakacji przez obiekty hotelarskie, kampania hotelu Klimczok w Szczyrku jest jednym z wyróżniających się przykładów działań promocyjnych. Odwiedzając mniejsze lub większe serwisy w polskim internecie, i to wcale nie zawsze związane z turystyką, można było natknąć się na poniższe reklamy:

                 

Elementy, na które warto zwrócić uwagę:

  • zastosowanie różnych formatów reklamowych
  • precyzyjne określenie grupy docelowej – rodzina, wczasy rodzinne
  • popularyzacja aktywnego wypoczynku w gronie rodziny
  • zaoferowanie atrakcyjnego rabatu
  • wykorzystanie wątku warunków atmosferycznych – odwołanie do złej pogody
  • bezpośrednie przedstawienie korzyści, które otrzymują goście i to niezależnie od pogody
  • dedykowana dla tej kampanii strona docelowa czyli właściwy landing page
  • równoległa kampania reklamowa w wyszukiwarce
  • umieszczenie na stronie głównej hotelu zachęcających informacji o obowiązującej ofercie specjalnej

Kampania reklamowa hotelu Klimczok, to przykład na to, że pojedynczy obiekt noclegowy, również może przeprowadzić ciekawą akcję promocyjną w internecie.

Więcej o tych zagadnieniach: