Przykład reklamy natywnej biura podróży

Reklama promująca usługi turystyczne Reklama natywna to stosunkowo nowe określenie dla formatu reklamowego oferowanego przez wydawców internetowy. Coraz częściej też, w tym formacie obecne są reklamy promujące oferty turystyczne. Poniżej przykład reklamy Itaki, jaka została wyemitowana na stronie głównej największego portalu w Polsce. Zaletą takiej...

640

Reklama promująca usługi turystyczne

Reklama natywna to stosunkowo nowe określenie dla formatu reklamowego oferowanego przez wydawców internetowy. Coraz częściej też, w tym formacie obecne są reklamy promujące oferty turystyczne. Poniżej przykład reklamy Itaki, jaka została wyemitowana na stronie głównej największego portalu w Polsce.

reklama natywna w turystyce przykład

Zaletą takiej reklamy jest przede wszystkim jej nieinwazyjna obecność, w otoczeniu innych treści redakcyjnych. Zarówno rozmiar grafiki, jak i opis tej reklamy, jest łudząco podobny do standardowych „zajawek”, które promują artykuły redakcyjne. Oczywiście każda reklama musi być odpowiednio oznacza, tak też jest i w tym przypadku.

Przedstawiony przykład odzwierciedla tylko jeden wariat reklamy natywnej – w zasadzie sprowadzający się do osadzenia reklamy w innych niż tradycyjne miejsca reklamy internetowej. W sieci można spotkać również inne, bardziej rozbudowane formy reklamy natywnej, tj. takie które zanim przekierują użytkownika na stronę docelową, pozwalają wcześniej zbudować w sposób naturalny i wiarygodny pewnego rodzaju więź z czytelnikiem, odbywa się to np. poprzez specjalny artykuł na dany temat.

 

Więcej o tych zagadnieniach: