Google Adwords w Turystyce – kierowanie reklamy

Zdecydowana większość kampanii reklamowy ma określony cel dotarcia do określonej grupy – grupy potencjalnych klientów. Niezależnie czy kampanie reklamowe uruchamiane są przez agencje reklamowe, pracujące na zlecenie biur podróży lub hoteli, czy też specjaliści ds. marketingu w hotelu lub agencji samodzielnie prowadzą działania reklamowe, każda...

461

Zdecydowana większość kampanii reklamowy ma określony cel dotarcia do określonej grupy – grupy potencjalnych klientów. Niezależnie czy kampanie reklamowe uruchamiane są przez agencje reklamowe, pracujące na zlecenie biur podróży lub hoteli, czy też specjaliści ds. marketingu w hotelu lub agencji samodzielnie prowadzą działania reklamowe, każda taka kampania musi mieć ustawione odpowiednie opcje targetowania, a więc grupę docelową. Brak takich ustawień to w praktyce kampania reklamowa bez celu, a więc bez sensu, a wydane środki, wydane bez pożytku.

Adwords w Turystyce i Hotelarstwie

Najpopularniejszym systemem reklamowym dzisiaj jest Google Adwords. To system, który pozwala prowadzić kampanie samodzielnie przez hotel lub biuro podróży, niezależnie od posiadanych środków. Wybranie grupy docelowej w tym systemie jest nie tylko stosunkowo łatwe, ale również niezbędne, co wynika z ogromnej wiedzy posiadanej przez Google o użytkownikach internetu – to czego szukają, czym są zainteresowania, kim są, co chcą kupić….

Umiejętność odpowiedniego wyboru grupy docelowej to jeden z elementów budowania przewagi nad bezpośrednią konkurencją.

Poniżej ukazane zostały wszystkie (na chwilę obecną) opcje kierowania reklam do określonych grup. Jak widać można tam znaleźć osoby zainteresowane np. wyjazdami turystycznymi czy też takie, które w ostatnim czasie odwiedzały strony biur podróży… Zachęcamy do dokładnego zapoznania się z możliwościami:

Źródło: http://nowymarketing.pl/a/13414,activity-based-workplace-strategia-ktora-wspomaga-kreatywnosc
Więcej o tych zagadnieniach: