Internet & eMarketing + Turystyka & Hotelarstwo = Akademia eTurystyki

Akademia eTurystyki to pierwsza w Polsce platforma komunikacji skierowana do obecnych, jak i przyszłych, pracowników branży turystycznej i hotelarskiej, zainteresowanych rozwojem narzędzi marketingu internetowego i nowoczesnymi technologiami reklamowymi.

Liczba osób robiących zakupy w internecie stale rośnie i wygląda na to, że w najbliższych latach ten trend się nie zmieni. Według danych strony Statista.com, w roku 2013 41,3% użytkowników internetu na świecie kupiło coś on-line. Przewiduje się, że w 2017 roku ten wskaźnik wzrośnie do 46,4%. Podobne wartości przedstawiają ośrodki i firmy badające rozwój e-zakupów w Polsce – przy obecnej liczbie użytkowników internetu wynoszącej ponad 23 mln, ok. 10 mln z nich już dokonuje e-zakupów/e-rezerwacji.

Ekspansja zakupów w sieci nie dotyczy jednak tylko kupujących. Obecnie, dzięki dostawcom wielu usług e-marketingowych, praktycznie każdy touroperator, agent turystyczny, sieć hotelowa, pojedynczy obiekt noclegowy, samorządy i inne podmioty rynku turystycznego, może sprzedawać swoje usługi/oferty za pomocą kilku kliknięć – co zresztą dzieje się każdego dnia. Najlepszym przykładem z rodzimego rynku liderzy rynku turystycznego i hotelarskiego są najpopularniejsze witryny takie jak: Wakacje.pl – TravelPlanet.pl – TUI.pl – Itaka.pl – Qubus.pl i wiele inny. Działania jakie prowadzą w oparciu o nowoczesną technologię internetową w wielu obszarach są godne naśladowania. Dlatego w czasach eMarketingu, by utrzymać pozycję rynkową w otoczeniu ciągle rosnącej konkurencji, biura podróży i hotele muszą cały czas szukać najskuteczniejszych sposobów na przekonanie osób, które odwiedzają ich stronę, by faktycznie dokonali rezerwacji. Jednym z pomocnych w tej kwestii rozwiązań – które zresztą od lat zyskuje rosnącą popularność – jest e-marketing. Akademia Turystyki to miejsce, która przybliża wszystkie ważne aspekty z punktu widzenia promocji i sprzedaży usług turystycznych i hotelarskich w Internecie. Jeżeli więc…

✔ prowadzisz lub pracujesz w biurze podróży lub hotelu i chcesz zwiększyć zwrot z inwestycji,

✔ planujesz wystartować z promocją i reklamą w Internecie i zamierzasz zabrać się do tego w odpowiedni sposób od samego początku,

✔ interesuje Cię wykorzystanie różnych możliwości e-marketingu w celu zwiększenia sprzedaży i poziomu lojalności wobec marki, … Akademia eTurystyki jest właśnie dla Ciebie!

Akademia eTurystyki to platforma, która przybliża i przekłada na zrozumiały język możliwości jakie istnieją lub wkrótce pojawiają się w świecie online z perspektywy sprzedaży usług oraz promocji podmiotów branży turystycznej, w tym przede wszystkim przedsiębiorstw turystycznych takich jak: touroperatorów, agencji turystycznych, hoteli oraz sieci hotelarskich, obiektów noclegowych, linii lotniczych, samorządów, itp.


Misja

Misją Akademii eTurystyki jest wspieranie działalności uczestników rynku turystycznego w zakresie marketingu internetowego i komunikacji interaktywnej oraz popularyzacja internetu jako efektywnego medium w budowaniu pozycji konkurencyjne przedsiębiorstw turystycznych.


Najważniejsze cele

  • obserwacja trendów marketingowych i technologicznych
  • popularyzacja rynku internetowego i interaktywnego jako niezależnego medium oraz istotnego elementu w zestawie mediów wykorzystywanych w komunikacji marketingowej i sprzedaży usług turystycznych i hotelarskich;
  • informowanie o potencjale reklamowym internetu;
  • monitorowanie i prezentowanie standardów jakościowych;
  • budowanie świadomości zakresu oczekiwań względem medium i rynku usług internetowych;
  • prezentowanie najnowszych publikacji i badań, prezentujących metody efektywnego wykorzystania internetu;
  • monitorowanie i testowanie narzędzi marketingu online z perspektywy branży turystycznej;
  • szeroko pojęta edukacja branży turystycznej w zakresie wykorzystania potencjału Internetu;
  • wsparcie rozwoju podmiotów rynku turystycznego turystycznych;

Kontakt