Efektowne reklamy touroperatora – zobacz przykłady

Marketing turystyczny pełną parą! W ostatnim czasie możemy zaobserwować wysyp reklam turystycznych w internecie. Małe, duże, pionowe i podłużne, obecne w każdym portalu i wortalu. Uwagę zwróciła na siebie kampania Wezyra. A dlaczego? Poniżej wybrane elementy tej kampanii reklamowej, na które warto zwrócić uwagę: zastosowano...

965

Marketing turystyczny pełną parą!
W ostatnim czasie możemy zaobserwować wysyp reklam turystycznych w internecie. Małe, duże, pionowe i podłużne, obecne w każdym portalu i wortalu. Uwagę zwróciła na siebie kampania Wezyra. A dlaczego?

Poniżej wybrane elementy tej kampanii reklamowej, na które warto zwrócić uwagę:

  • zastosowano duże formaty reklamowe, tzw. triple i widebillboardy, które dzięki dużym rozmiarom oferują więcej miejsca na prezentację treści reklamowych. Emitowane na górze strony WWW, gwarantują kontakt odbiorcy z reklamą.
  • w kampanii wykorzystano kilka kreacji, skierowanych do różnych grup docelowych, np. rodzin z dziećmi
  • w większości przypadków dobrano zdjęcia wywołujące pozytywne, wakacyjne skojarzenia
  • kreacje budują wizerunek organizatora, poprzez wskazanie kluczowych korzyści dla planujących wakacje
    umieszczenie zachęty do kliknięcia – tzw. call to action, choć przycisk nie zwraca największej uwagi

 

  • po kliknięciu przekierowanie na odpowiednią stronę docelową, zgodną z ofertą prezentowaną w reklamie
  • można jednak wskazać kilka niedociągnięć np. nienaturalne zdjęcie hotelu, brak możliwości rezerwacji oferty po przejściu na stronę docelową (w jednym przypadku), logotyp słabej jakości oraz nieczytelne hasło pod logotypem

Więcej o tych zagadnieniach: